Ścieżki rozwoju

WYPRACOWANE I SPRAWDZONE ROZWIĄZANIA

Praca doradcy w Lloyd Properties daje niesamowite możliwości rozwoju, realizacji własnych celów, a także osiągania satysfakcji z wykonywanego zawodu. Przychodząc do Lloyd Properties, dobrze jest przyjąć dwa założenia. Po pierwsze, dać sobie w tym zawodzie szansę nie przez kilka tygodni, ale sprawdzić się w długim okresie – minimum pół roku. Po drugie, zaufać wypracowanym i sprawdzonym przez firmę rozwiązaniom, które przełożyły się już na ponad 1 900 sprzedanych nieruchomości.

  • Ścieżka “specjalista”

  • Ścieżka “zarządzanie zespołem”

  • Ścieżka “zarządzanie zespołem i biznesem”

  • Ścieżka “rozwijanie nowego biznesu”

  • Ścieżka great talent

Aplicant

• Jesteś u nas nowy i chcesz się uczyć.
• Bierzesz udział w szkoleniu Cykl Podstawowy Lloyda.
• Zaczynasz poznawać rynek nieruchomości i swój obszar pracy.

junior property advisor

• Widziałeś kilkadziesiąt nieruchomości w swoim rejonie. To wielokrotnie więcej niż klienci, których obsługujesz.
• Zaczynasz doradzać klientom w kwestii realnych cen transakcyjnych.
• Masz za sobą pierwsze doświadczenia związane z obsługą klientów i finalizowaniem transakcji.

property advisor

• Świetnie znasz swój obszar pracy, widziałeś na nim ponad sto nieruchomości.
• Potrafisz doradzić najlepsze zakątki miasta i budynki, miejsca na spacer i wskazać wiele innych niuansów Twojej dzielnicy.
• Masz doświadczenie w pracy z klientami, prowadzeniu negocjacji i całym procesie sprzedaży.

senior property advisor

• Na swoim obszarze pracy znasz już każdy kamień. Widziałeś już ponad 200 mieszkań w swojej okolicy.
• Masz spore doświadczenie w pracy z klientami: radzisz sobie z trudniejszymi przypadkami prawnymi oraz bardzo wysublimowanymi potrzebami.
• Samodzielnie sfinalizowałeś już sporą liczbę transakcji.

propertyexpert

• Swój rejon pracy znasz już, jakbyś się tam wychował.
• Witają się z Tobą niektórzy mieszkańcy i sprzedawcy kwiatów. ?
• Jesteś prawdziwym fachowcem w dziedzinie sprzedaży nieruchomości, umiejętności negocjacyjnych.
• Sprzedałeś dziesiątki nieruchomości, potrafisz samodzielnie rozwiązać nawet najtrudniejsze przypadki negocjacyjne.

?!

Jesteś ambitny i we współpracy z nami widzisz inne, nieopisane w pozostałych ścieżkach możliwości dla siebie. Jesteśmy otwarci, porozmawiajmy o tym!

junior manager

• Odpowiada Ci nasz sposób zarządzania ludźmi i chcesz kształcić się w tym kierunku.
• W ramach przygotowania do tej roli uczestniczysz w szkoleniach menedżerskich, aby docelowo móc stworzyć zespół doradców.
• Przekazujesz im wiedzę, którą sam zdobyłeś pracując, jako doradca, wpierasz ich w codziennej pracy i długofalowym rozwoju.

manager

• Odpowiada Ci nasz sposób zarządzania ludźmi i chcesz kształcić się w tym kierunku.
• W ramach przygotowania do tej roli uczestniczysz w szkoleniach menedżerskich, aby docelowo móc stworzyć zespół doradców.
• Przekazujesz im wiedzę, którą sam zdobyłeś pracując, jako doradca, wpierasz ich w codziennej pracy i długofalowym rozwoju.

director

• Bycie menedżerem to Twoja bajka.
• Realizujesz się w tych zadaniach, masz coraz większe doświadczenie w zarządzaniu, stanowisz przykład dla innych współpracowników.
• Chcesz brać większą odpowiedzialność, samodzielnie przewodzić większej liczbie osób.
• Od teraz odpowiadasz za pracę nie tylko swojego zespołu, ale też menedżerów.
• Zarządzasz pracą całego biura.

new businessmanager

• Praca z w roli menedżera to coś dla Ciebie.
• Nabrałeś doświadczenia w zarządzaniu, jesteś dobrym przykładem.
• Masz ambicję współtworzyć coś nowego - na przykład pomóc nam wejść na nowy sektor nieruchomościowego rynku.
• Może otworzyć biuro Lloyd Properties w nowym mieście?
• Razem zaczynamy budować nowy dział, projekt lub oddział - na początku przy dużym wsparciu naszej organizacji.

new business director

• Projekt, który podjęliśmy, rozwija się w dobrym kierunku.
• Nabierasz doświadczenia, jesteś samodzielny i skutecznie nim zarządzasz.
• Zostajesz partnerem w naszym biznesie i razem rozwijamy go dalej!

Ścieżka wydeptana przez:

Magdalena Mróz

Property Expert

Dołączyła do firmy w lipcu 2014 roku. Wcześniej Magdalena pracowała z klientami na rynku finansowym. Od początku współpracy jasno komunikowała dużą chęć nauczenia się wszystkiego, czego potrzebuje dobry doradca klienta i specjalista zajmujący się nieruchomościami. Jako osoba skrupulatna i dokładna, od początku z uwagą chłonęła wiedzę przekazywaną przez swojego menedżera i trenerów. Dotychczas ukończyła wewnątrz firmowy cykl szkoleń, z chęcią bierze również udział zarówno w proponowanych przez firmę szkoleniach zewnętrznych, jak i takich z własnej inicjatywy. Świetnie rozwinęła kompetencje „przedsiębiorcy”: zarządzania własnym czasem, planowania swojej pracy i priorytetów, samodzielności. Doskonali też umiejętności związane z obsługą klienta: podejście „konsultancko – doradcze”, a także dostrajanie do różnych typów klientów. W pełni zapracowała na tytuł widniejący na jej wizytówce „Property Expert”. Jest dobrym przykładem osoby wciąż doskonalącej swój warsztat ekspercki. Widać to po wynikach: Zaczynając pracę w 2014 roku w ciągu 5 miesięcy, sprzedała 3 nieruchomości, a już w 2016 roku sfinalizowała 21 transakcji, czyli 7-krotnie więcej. Specjalizuje się w nieruchomościach na warszawskim Mokotowie.

Anna Firląg

Property Expert & Manager

Jesteśmy ze sobą od samego początku działania firmy - od 2010 roku. Ania dołączyła do nas jako świeżo upieczona absolwentka Szkoły Głównej Handlowej. Aplikowała z jasnym zamiarem - nie pracować w korporacji. Zanim została menedżerem, zdobyła doświadczenie w pracy z klientami, co okazało się niezbędne do rozwijania swoich współpracowników i pomagania im w rozwiązywaniu napotykanych trudności. Menedżerem jest już pięć lat. W tym czasie wdrożyła ponad dziesięciu skutecznych i cenionych przez klientów doradców. Trzem z nich pomogła awansować: na stanowisko menedżera i na stanowisko trenera. W tym czasie wzięła udział m.in. w Akademii Zarządzania Sprzedażą firmy Sandler Training. Dzięki powyższym doświadczeniom do perfekcji opanowała zarządzanie własnym czasem i zadaniami, a także budowanie dobrych relacji ze współpracownikami i wspieranie ich w zdobywaniu nowych umiejętności. Świetnie potrafi godzić intensywną pracę z życiem prywatnym, realizowaniem swoich pasji oraz zacięciem do sportu.

Michał Wleklik

Dyrektor sprzedaży

Michał jest jedną z tych osób, które swoją drogę związały z naszą firmą na samym początku jej istnienia, czyli w 2010 roku. Od początku naszej współpracy stawiał sobie bardzo ambitne cele. Po zdobyciu potrzebnego doświadczenia w pracy z klientem zaczął zdobywać szlify w roli menedżera. W tym celu wziął udział m.in. w programie rozwojowym „Akademia Zarządzania Sprzedażą” firmy Sandler Training. W zarządzaniu ludźmi odnalazł swoją drogę, wykazał się świetnymi wynikami (m.in. wykształcił TRZECH menedżerów oraz trenera). Skorzystał z szansy, która pojawiła się wraz z rozwojem firmy, i objął stanowisko Dyrektora warszawskiego oddziału. Został także jej współudziałowcem. Od tej pory bierze odpowiedzialność za efektywne funkcjonowanie i rozwój grupy PONAD 30 doradców i menedżerów. Oznacza to, że pełni jedną z najbardziej kluczowych funkcji w naszej firmie. W 2015 roku ukończył dedykowany dyrektorom sprzedaży program „ICAN Total Selling” firmy szkoleniowej ICAN Institute, wydawcy Harvard Business Review Polska, i od tej pory skutecznie rozwija firmę, osiągając z nią najlepsze wyniki sprzedażowe w jej historii.

Maciej Tylman

Dyrektor wrocławskiego oddziału

Maciek dołączył do nas, mając dwa jasne przekonania co do swojej ścieżki zawodowej: 1. - był pewien, że chce pracować w sprzedaży; 2. - nie chciał poprzestać jedynie na pracy z klientem. Od pierwszego dnia pracy wykazywał się bardzo silną determinacją i ogromną konsekwencją. Po kilku miesiącach współpracy skorzystał z zaproszenia do udziału w profesjonalnym programie szkoleniowo - rozwojowym w obszarze sprzedaży (w tamtym okresie nie był to jeszcze program oferowany każdemu w naszej organizacji). Kiedy nabrał odpowiedniego doświadczenia (30 sprzedanych mieszkań) oraz stał się przykładem stabilnych wyników, został menedżerem. W tym czasie intensywnie się uczył i zbierał odpowiednie know-how, jak pracować z ludźmi. W odpowiedzi na nasze potrzeby rozwijania biznesu poza Warszawą Maciek podniósł rękawicę i podjął się ambitnego zadania poprowadzenia razem z nami oddziału na nowym rynku. Dziś zarządza drugim biurem Lloyd Properties - jako nasz partner we Wrocławiu.

Arkadiusz Gleń

Property Sales Trainer

Historia współpracy Arka z naszą firmą jest świetnym przykładem działania zasady „pokaż, na co Cię stać, a firma otworzy przed Tobą nowe możliwości”. Od samego startu szkoleń wstępnych Arek wykazywał się ponadprzeciętnym zaangażowaniem, wolą nauki i ogromną chęcią pracy nad sobą. Zaowocowało to osiągnięciem przez niego w pierwszym roku współpracy z nami takiego wyniku, który do dziś pozostaje rekordem na skalę naszej firmy. 28 sprzedanych mieszkań w roku to rezultat, który Arek powtórzył rok później.? Był to jeden z ważniejszych powodów, które zadecydowały o złożeniu mu niecodziennej propozycji: wzięcia udziału w intensywnym treningu przygotowującym do zostania profesjonalnym trenerem sprzedaży. Cykl Train The Trainer, który Arek ukończył, pochłonął ponad rok jego intensywnej nauki i ćwiczeń - 320 godzin spędzonych na sali oraz drugie tyle przygotowań do zajęć. Obecnie Arek jest jednym z dwóch wewnętrznych trenerów w naszej organizacji. Odpowiada za przygotowanie i doskonalenie warsztatu pracy każdego doradcy w naszej firmie. To ogromna odpowiedzialność. Możemy stwierdzić, że dziś jest jedną z kluczowych osób, które z nami rozwijają ten biznes.