MYŚL SZKOLENIOWA LLOYDA
To autorska koncepcja wypracowana na podstawie różnych szkół sprzedażowych i naszych doświadczeń. Przez ostanie lata uważnie przyglądaliśmy się pracy agentów nieruchomości oraz sprzedawców z innych branż. Odbyliśmy tysiące rozmów z klientami, którzy sprzedawali bądź kupowali nieruchomości, pytając o bolączki i problemy przy współpracy z pośrednikiem. Zobaczyliśmy, że często między klientem a sprzedawcą tworzy się pewien mur. Sprzedawcy, zamiast słuchać i doradzać, namawiają i każdym możliwym sposobem próbują domknąć sprzedaż. Klienci zaś, widząc, że nikt ich nie słucha, skutecznie zniechęcają się do współpracy i stosują różne uniki, byle by tylko pozbyć się natrętnego sprzedawcy. W efekcie obie strony są rozgoryczone i mają poczucie straconego czasu.
Dlatego na naszych szkoleniach zwracamy szczególną uwagę na budowanie relacji w atmosferze szczerości i partnerstwa. Uczymy, jak aktywnie słuchać, by faktycznie zrozumieć potrzeby klientów. Nasi doradcy niczego nie wciskają i do niczego nie przekonują, zdając sobie sprawę, że to klient wie lepiej, jakiego mieszkania bądź domu szuka. Uczymy, jak pomagać w podjęciu decyzji, bo chcemy być autentycznymi doradcami, a nie sprzedawcami.